Visitem l’exposició Im-perfectes

L’alumnat d’ESO visita al Punt Jove de l’EMD de Jesús l’exposició ‘Im-Perfectes’ creada per les Germanes Besolí (Olga, escriptora i actriu, i Ester, pintora i il·lustradora) que neix com a reacció a la pressió que la societat exerceix sobre l’aparença física de les persones, sobretot de les dones i és una crítica i denúncia social sobre la manipulació i la intolerància existents en l’actualitat entorn al físic femení i als cànons de bellesa imposats. A més, la visita ha comptat amb la intervenció de Lídia Sarrió, infermera del Pla SEC (Salut i Escola) i de la Fundació Pere Mata. Moltes gràcies per convidar-nos!