Tots Dansen 2019

Per tercer curs, vam estar presents a l’acte de presentació del projecte Tots Dansen a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa. Després de l’èxit de les dues edicions anteriors, aquest curs comptarà de nou amb la participació de tres centres de la ciutat: l’Institut Escola Daniel Mangrané, l’INS Joaquim Bau i l’INS Cristòfol Despuig. Una proposta rebuda des del Departament de Cultura de la Generalitat, per mig de l’Ajuntament de Tortosa i que permetrà que l’alumnat de 3r d’ESO del centre i el nostre professorat col·labori amb els professionals del Mercat de les Flors, a partir de l’aprenentatge d’una coreografia de dansa contemporània.
Igual que el curs passat, aquests tallers permetran que posteriorment els alumnes el representin a l’Auditori Felip Pedrell de la nostra ciutat, tant per als seus companys com per a les seves famílies.