Tots Dansen 2018

Ja s’ha realitzat la segona edició a Tortosa del projecte educatiu de dansa “Tots Dansen”, organitzat per la Xarxa Transversal i el Mercat de les Flors. Els professors del centre Tere Navarro i Miquel Vidal, amb la col·laboració d’Iris Pérez, el coreògraf Toni Mira i la formadora local, Marta Viladrich, han coordinat i preparat els 172 alumnes dels tres instituts que han participat: l’Institut Escola Daniel Mangrané, Cristòfol Despuig, i els alumnes de Batxillerat Artístic de l’Institut Joaquim Bau.

Apropar el llenguatge del moviment i la dansa contemporània als més joves és el principal objectiu del projecte, que esdevé alhora una eina educativa per al professorat i una vivència i experiència “molt positiva”, tant a nivell personal com col·lectiva. En esta edició 2018, els alumnes participants s’han dividit en dos funcions, que han tingut lloc els dies 3 i 4 de maig al Teatre Auditori Felip Pedrell.