Tothom ho fa

El passat dimarts, els companys i companyes de les optatives d’Interpretació i Arts Escèniques i Dansa, van representar l’obra “Tothom ho fa” als seus companys i companyes d’ESO. Aquesta forma part d’un projecte dirigit des de l’Escola de Teatre de Tortosa per la seva directora Marga Julià, amb motiu, el pròxim dilluns 25 de novembre, de la Commemoració del Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència envers les Dones. Enhorabona!

Aquest dia 25, els grups de 3r d’ESO, marxaran a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa per participar en l’acte organitzat des de l’Institut Català de les Dones, en el qual dos dels nostres alumnes llegiran una part del manifest.