Setmana esportiva

La darrera setmana ha estat molt esportiva al nostre Institut Escola, no només el nostre alumnat ha pogut gaudir amb l’esport, sinó que, per segon any, les famílies han tingut la seva jornada en tota la programació que s’ha preparat des del centre. Una forma esportiva i educativa de celebrar la setmana esportiva de l’EMD de Jesús i el pròxim dia mundial de l’activitat física.

Durant tota la setmana s’han coordinat jornades multiesportives dirigides a tota la comunitat educativa, des de P3 fins a 4t d’ESO, famílies i professorat. Les jornades es van celebrar els passats 13, 14, 15 i 19 de març.

L’alumnat d’infantil va realitzar curses de “correpasillos”, van xalar amb el castell inflable i la visita sorpresa dels Minions i Minni Mouse al centre. Els companys de primària van passar en grups per les diferents estacions: hoquei, rodes, bàsquet, futbol i jocs tradicionals. L’ESO, a més, va anar a les instal·lacions de Jesussport per jugar a pàdel i van rebre al pati del centre dues masterclass de Zumba i Pilates. També, per tancar la jornada, els abanderats de Tortosa els van fer una demostració.

Un gran èxit de participació i difusió de l’esport, tot l’alumnat, famílies i claustre ha gaudit amb aquesta cinquena jornada esportiva de l’I-E Daniel Mangrané.

Setmana esportiva 2018