Ràdio Mangrané Magazín 3

Tercer programa de Ràdio Mangrané, un magazín informatiu en el qual l’alumnat de l’optativa de ràdio fa un repàs de les notícies més destacades d’aquests mesos i entrevista a Tere Navarro, professora d’Educació Física del centre, que ens explica tots els detalls del projecte Tots Dansen.

Han elaborat aquest magazín els següents alumnes: 1r d’ESO: Nazeem Beltran, Mariona Botella, Josep Curto, Emma Franch, Gerard Herrero, Nerea Rodríguez, Asmae Hajja i David Rosa; 3r d’ESO: Samuel Pérez, Pau Borras i Dolores Flores.

34″ Sortida “No + plàstics”
58″ LittHeroi
1’38” Entrevista a Tere Navarro