Proves Cangur 2017

El nostre alumnat torna a participar en les Proves Cangur. El dijous 16 de març, alumnes de 5è i 6è de primària i ESO, van realitzar les proves sota la supervisió del professorat de matemàtiques. Recordem que les proves Cangur sorgeixen de “l’Associació Internacional Le Kangourou sans frontières (KSF)” en el marc de la qual es convoca el nostre Cangur. Té com a objectiu difondre la cultura matemàtica, en particular, amb l’organització d’un joc-concurs anual que es desenvoluparà el mateix dia en totes les nacions participants. L’objectiu d’aquesta iniciativa és estimular i motivar tants alumnes com sigui possible, per tal de contribuir a la popularització de les matemàtiques. Aviat coneixerem els resultats dels nostres companys.