Proves Cambridge

El dissabte 15 de juny, l’Institut Escola Daniel Mangrané va ser, per primera vegada, centre examinador de les proves Cambridge. Les titulacions de Cambridge English són acceptades per més de 20.000 organitzacions a tot el món. Aquestes proves faciliten l’accés a estudis superiors, milloren les oportunitats laborals i tenen un extens reconeixement internacional, incrementant les opcions de mobilitat acadèmica i laboral. A banda del treball a les classes, aquest curs també hem oferit una activitat extraescolar per poder preparar-les. Good luck!