#totsjunt@sdiemno, premiat!

L’alumnat de Filosofia de 4t d’ESO ha aconseguit el 2n premi en el concurs de curtmetratges, dintre de la V Jornada contra les violències masclistes que l’Oficina Jove del Baix Ebre ha organitzat. L’objectiu era traslladar al nostre centre un experiment per copsar la reacció d’alumnat de diferent edat davant una proposta d’agressió física a un company/a del centre.

#totsjunt@sdiemno dona el títol a la reflexió i debat que generen les diferents respostes. El vídeo forma part d’un projecte i vídeo més ampli que aquest alumnat ha dut a terme per realitzar la conferència institucional que cada any s’organitza des de l’EMD de Jesús, dins dels actes del Dia per a l’eliminació de la violència envers les dones.