Jeremy Alcoba

El passat divendres dia 25 d’octubre vam rebre la visita del exalumne del centre Jeremy Alcoba, actual pilot en el Campionat del Món de Moto3 Junior (CEV), on va acabar quart en dues ocasions (2017 i 2018) i on actualment és líder, en aquest 2019. A més, durant aquesta setmana, s’ha fet oficial que la pròxima temporada donarà el salt al Mundial amb l’equip Gresini. Jeremy va fer una xerrada a l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO en la que va incidir en els valors de l’esforç i el sacrifici en l’esport i els estudis. Un gran exemple per tots i totes. Molta sort en la nova etapa i moltes gràcies!