Intercanvi a Itàlia

Aquest curs, per primera vegada, hem realitzat un intercanvi lingüístic amb l’alumnat de 1r i 2n d’ESO i l’alumnat de l’institut de la localitat de Cerveteri, prop de Roma (Itàlia). La primera part s’ha realitzat la setmana del 25, 26, 27, 28 de febrer i 1 de març. Ara, l’alumnat d’Itàlia vindrà aquí els dies 25, 26, 27, 28 i 29 de març i s’allotjarà a les cases dels amfitrions i es faran diverses sortides per la zona. Una activitat que ha estat un èxit i una gran experiència per al nostre alumnat i docents. Donem les gràcies al centre italià per l’acollida i tracte durant aquesta setmana. Us esperem! Compartim galeria d’imatges.

Intercanvi Itàlia 2019