Impulsem la Robòtica

Alumnat de 3r i 4t d’ESO de l’I-E Daniel Mangrané ha estat present en la 5a Fira de projectes “Impulsem la Robòtica. Tecnologies creatives a l’aula” celebrat el passat divendres dia 22 a la seu de CosmoCaixa en Barcelona, per presentar els projectes que estan desenvolupant al centre.
Estudiants de 4t d’ESO que han cursat l’assignatura optativa de Tecnologia i han participat en aquest programa van presentar els projectes que han realitzat. La Fira va estar oberta a alumnes dels instituts participants, familiars, visitants d’altres centres educatius i ciutadania en general.
Durant les pròximes setmanes, aquests projectes, es presentaran a la resta de companys i claustre del centre. Els projectes presentats estan basats en la metodologia STEAM utilitzant la placa arduino. Enhorabona!