III Promoció d’ESO

El passat dimarts dia 20 de juny es va dur a terme l’acte de graduació de la III Promoció d’ESO de l’Institut Escola Daniel Mangrané. Els 23 alumnes graduats, les seves famílies, el claustre, amics i representants de l’EMD van poder gaudir d’un acte ple de sentiments, música i sorpreses. Va estar presidit per la directora Dolors Queralt, la padrina de la promoció Tere Navarro, l’alcalde de Jesús Victor Ferrando, la presidenta de l’AMPA Dolors Gràcia i el tutor del grup Pedro Cózar. I amenitzat pel saxo del director de l’Escola de Música Manel Martines i Solè Agustí Roé. Felicitem als graduats i els desitgem molta sort en aquesta nova etapa que ara comencen.