II Jornada de treball Instituts Escola

El passat dissabte dia 25 de novembre vam participar a la 2a jornada d’Instituts Escola, on vam ser convidats juntament amb l’IE Jacint Verdaguer i l’IE Costa i LLobera, a exposar el nostre model organitzatiu, com a referent per altres centres que pròximament seran convertits en instituts escola.
L’acte ha estat organitzat des de la FMRPC i l’AM Rosa Sensat i es va dur a terme de 9.30h a 13.30h a la Sala d’actes de l’AM Rosa Sensat de Barcelona.
Aquesta jornada pretenia seguir avançant i clarificant el que volem dir quan parlem d’Insituts Escola, especialment en aquest moment en què es posa damunt la taula aquest model de centre educatiu com a la millor opció per a molts centres i poblacions del nostre País. La nostra aportació va buscar presentar els pros i contres de la proposta , fent rellevància en allò que consideràvem clau, incloent-hi també propostes a nivell pedagògic.
Està previst continuar programant activitats i jornades de reflexió en aquest sentit. A les que esperem poder continuar assistint per poder reflexionar amb altres
agents implicats en la gestió d’aquesta tipologia de centre, i establir els canvis i les millores i adaptacions que ens permetin aconseguir una millor convivència, i èxit educatiu del nostre alumnat, que és en definitiva el nostre principal objectiu.​