CodeWeek 2019

Del 5 al 20 d’octubre de 2019 se celebra la CodeWeek, promocionada per la Unió Europea, que pretén apropar la programació i l’alfabetització digital a tothom d’una manera divertida i atractiva. L’objectiu és fomentar la programació als diferents països de la Unió Europea com a activitat que afavoreix la resolució de problemes, la creativitat i el pensament estructurat.

A l’I-E Daniel Mangrané, la setmana del 7 a l’11, l’alumnat de la matèria optativa “Robòtica i programació” de 2n i 3r d’ESO i l’alumnat de Tecnologia de 4t d’ESO han realitzat una sèrie d’activitats amb SCRATCH junior en les quals els beneficiaris ha estat l’alumnat de P5 i els alumnes de 1r de Primària.