Carnaval al centre

Aquesta setmana estem celebrant Carnaval al centre. Des de dilluns, a l’hora del pati, l’alumnat de les classes de 6è, estan donant les diferents ordres
als seus companys. Dimarts havien de portar un peluix, dimecres sabates de dormir i dijous un xumet i/o un sonall gegant. Divendres duran l’última ordre i a les 11.30 h començarà la celebració, es farà la representació teatral corresponent al judici del Rei Carnestoltes a càrrec de l’alumnat de 6è, i presentat per l’alumnat de l’optativa de projectes de centre, i en acabar farem la crema.

A més, durant la setmana, a les classes d’infantil i primària, en la franja de la mitja hora de lectura, s’està projectant una presentació per explicar el significat del Carnestoltes. Aquesta dinàmica la coordinaran els alumnes de l’optativa de Projectes de Centre.