Expliquem l’EdCamp d’alumnat al Canal Terres de l’Ebre

El passat divendres, tres companyes de 4t d’ESO, van compartir a la televisió local tota la informació relacionada amb l’EdCamp d’alumnat que es celebrarà el proper dimarts dia 29 d’octubre a l’Institut Escola Daniel Mangrané. Primer que es realitza en aquesta modalitat d’alumnat, comptarà amb la presència de diferents instituts del territori: INS Tecnificació d’Amposta, Institut Escola 3 d’Abril de Mòra, i INS Dertosa i INS Cristòfol Despuig de Tortosa. Un EdCamp és una trobada que té com a la finalitat compartir aprenentatges, coneixements i inquietuds. Un aprenentatge entre iguals a través de la conversa i l’intercanvi. Aquesta jornada és fruit del projecte d’aprenentatge servei (APS) que van preparar durant el curs passat.