6a Setmana esportiva

Aquesta setmana l’esport ha estat el protagonista al nostre Institut Escola, no només el nostre alumnat ha pogut gaudir amb l’esport, sinó que, per tercer any, les famílies han tingut la seva jornada en tota la programació que s’ha preparat des del centre. Una forma esportiva i educativa de celebrar la setmana esportiva de l’EMD de Jesús i el pròxim dia mundial de l’activitat física. A més, per primera vegada, s’ha celebrat una jornada d’esport inclusiu amb els companys i companyes del centre Icària.

Durant tota la setmana s’han coordinat jornades multiesportives dirigides a tota la comunitat educativa, des de P3 fins a 4t d’ESO, famílies i professorat. Les jornades es van celebrar els passats 11, 12, 13, 14 i 15 de març.

L’alumnat d’infantil va realitzar curses de “correpasillos” i van xalar amb moltes altres activitats. Els companys de primària van passar en grups per les diferents estacions: hoquei, rodes, bàsquet, futbol i jocs tradicionals. L’ESO, a més, van anar a les instal·lacions de Jesussport per jugar a pàdel.

De nou, un gran èxit de participació i difusió de l’esport, tot l’alumnat, famílies i claustre ha gaudit amb aquesta sisena jornada esportiva de l’I-E Daniel Mangrané. Compartim galeria d’imatges. #juntsmillor

Setmana esportiva 2019