Espantaocells per l’hort

Aquest curs l’alumnat d’infantil ha portat a terme un petit projecte: “Construir uns espantaocells per a l’hort de l’escola”.
A partir del problema que teníem a l’hort, que era que els moixons es menjaven el que teníem plantat, el coordinador de l’hort escolar, Ferran Tortajada, va proposar a les mestres d’infantil de construir uns espantaocells. Les mestres van aprofitar aquest problema per fer un petit projecte que fos funcional, significatiu i proper per als nostres alumnes.

Van presentar el problema a les classes i entre tots van buscar la solució. Després van triar entre tots quin espantaocells els agradaria fer i un cop triat, van treballar com l’havien de fer i quins materials necessitarien. Una vegada fets tots aquests passos, es va passar a la recol·lecció de materials i quan ho van tenir tot preparat, var arribar l’hora de muntar l’espantaocells.

1. Pere

Un espantaocells o un espantagats?! Si són els moixos els que es mengen l’hort, serà un espantagats, si són els moixons, un espantaocells. 😉 Us heu deixat l’ena de “moixons”. 😉

Molt bona iniciativa. És bonic veure els xiquets fent projectes que són tant artístics com pràctics. 😀