Primera sessió del projecte IFEB MIRAI LAB: potenciar la creativitat amb Cristina Font

L’IFEB ha donat el tret de sortida al nou projecte d’emprenedoria IFEB MIRAI LAB amb una sessió inspiradora dedicada al pensament creatiu.

Creativitat per innovar

La dissenyadora gràfica i creativa Cristina Font ha impartit una masterclass adreçada a l’alumnat de 2n d’Assistència a la Direcció i del Curs d’Especialització en Redacció de Continguts Digitals, centrada en com estimular i canalitzar la creativitat en l’àmbit professional. Durant la sessió, Cristina Font va convidar els estudiants a descobrir el seu propi procés creatiu i a desenvolupar estratègies per generar idees innovadores. Mitjançant exemples reals, dinàmiques participatives i exercicis pràctics, l’alumnat va aprendre a connectar emocions, observació i pensament crític per transformar la inspiració en propostes concretes i aplicables al seu entorn formatiu i laboral.

Un inici prometedor per al MIRAI LAB

La participació activa dels estudiants va ser clau per a l’èxit de la sessió. Amb entusiasme i curiositat, van compartir reflexions, van treballar en equip i van posar en pràctica les tècniques apreses. L’experiència va demostrar que la creativitat es pot entrenar, i que esdevé una competència essencial per afrontar reptes professionals amb una mirada innovadora i resolutiva. Aquesta ha estat la primera activitat del projecte IFEB MIRAI LAB, una iniciativa que busca impulsar la creativitat, la innovació i l’esperit emprenedor en els estudis de Formació Professional. El programa vol connectar l’aula amb el món professional a través de tallers, xerrades i experiències que fomentin el talent i la iniciativa dels futurs professionals.

Activitat finançada pel Ministerio de Educación, Formación Profesional y Deportes, i cofinançada per la Unió Europea.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut