Xerrada castellera a l’institut

Els alumnes de 1r d’ESO estan realitzant el segon projecte amb el nom “Del ball de bastons al cuscús” on es treballen les tradicions de les diverses cultures del món.  Amb aquest motiu, el dijous 23 de novembre, els Castellers de Lleida  ens van visitar a l’institut perquè ens expliquessin de manera teòrica i pràctica com funcionen els castells.

La cooperació, l’esforç, les ganes de superació personal, el treball en equip, el contacte entre els alumnes…  són alguns dels aspectes i continguts que sovint es tenen en compte a l’hora de poder planificar, treballar, observar i avaluar les tasques escolars.

El cap de colla dels Castellers de Lleida, en Llorenç Llaveria, ens va transmetre els valors que el fet casteller comporta a totes aquelles persones que participen d’aquesta experiència. Aquests valors permeten que tot un grup treballi i s’esforci per assolir un únic objectiu, que serà el fruit de la suma de l’esforç de cada individu, sense que cap d’aquests destaqui per sobre els altres.