Les làmpades dels alumnes d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO han acabat el curs amb el disseny i construcció de diversos models de làmpades. Han hagut de cercar informació, fer còrrer la seva imaginació, muntar una estructura, fer les connexions d’un circuit elèctric consistent en l’encesa d’una bombeta i pintar-la.

Ha estat una bona activitat d’aprenentatge dins la matèria de tecnologia. Contents i satisfets dels resultats, tothom se l’endut cap a casa per ensenyar-la a la família, gaudir-la i tenir un bon record de l’Institut escola Torre Queralt.