Sintonitza’t

“Sintonitza’t. La ràdio a l’escola” és un projecte desenvolupat per l’emissora Ua1 Lleida Ràdio, juntament amb els Serveis Territorials d’Ensenyament a Lleida. Durant el mes de març alumnes i professorat es van formar per tal de gravar un programa real de ràdio emès en aquesta emissora. En Francesc Balañà va ser l’encarregat d’ensenyar-nos tot el procés i posar-ho tot en marxa.

Aquest proper 28 de juny, dins del Programa La tarda és teva i a les 12.52 h del matí aproximadament, s’emetrà el programa de ràdio que els nostres alumnes van realitzar: EL TORRE QUERALT AVANÇA L’ACTUALITAT.

Cliqueu aquí perquè els qui no vau poder escoltar aquell dia, pugueu gaudir de la gran feina radiofònica i d’equip que van fer els alumnes més grans del Torre Queralt.