FINAL DE CURS

Ha arribat el final de curs i volem posar-vos al corrent de les activitats que estem organitzant i de dates rellevants.

• 12 de juny: fi del tercer trimestre.
  • 14 de juny: inici exàmens de recuperació de final de curs i exàmens de millora.
  • 18 al 21 de juny: realització del treball de síntesi. Aquest treball, que es realitza durant els cursos de 1r, 2n i 3r d’ESO, es basa en la realització d’un conjunt d’activitats, fetes en equip, per comprovar si l’alumnat és capaç d’aplicar les competències bàsiques treballades en les diferents matèries per a la resolució de qüestions i problemes relacionats amb la vida pràctica. El títol del treball per aquest curs és TOTS SOM NATURA, que tractarà sobre la convivència i el respecte al medi natural. Durant aquest treball anirem al Centre Excursionista, al Parc de la Mitjana i a l’Arborètum de Lleida.
  • 25 de juny a les 12 del matí: lliurament de notes i deures d’estiu als alumnes.
  • 26 de juny: reclamació de notes a partir de les 10 del matí.