Sant Pau a l’escola

Aquest curs, l’alumnat de 4t, 5è i 6è ha viscut d’una manera ben especial la cultura i les tradicions de Torrelles amb el projecte de Sant Pau. Han après, han ballat, han creat i, sobretot, s’ho han passat d’allò més bé!

👹 4t: Els Diables i una nova bèstia de foc!
Els de 4t s’han endinsat en el món dels Diables, descobrint la seva història i la seva energia festiva. Però això no és tot… també han creat una nova bèstia de foc! 🔥 Es tracta d’una formiga gegant que encara no té nom. Aviat tocarà decidir com la batejarem!

💃 5è: L’Esbart i el ball de la Tal·lara
A 5è han treballat la dansa tradicional i s’han posat a la pell dels dansaires de l’Esbart, aprenent el ball de la Tal·lara. Ha estat una experiència genial per conèixer millor la cultura popular i, a més, han mogut l’esquelet! 🎶

🪓 6è: Els Estelladors en acció
Els de 6è han descobert els Estelladors, una figura important de la festa. Han fet tallers per entendre millor la seva història i la seva relació amb Sant Pau. Tot plegat, una manera divertida de viure la tradició de més a prop!

Aquest projecte ha estat tota una experiència per connectar amb la cultura de Torrelles d’una manera activa i emocionant. I ara… com li diem a la nova bèstia de foc?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>