Inici del programa Consulta Oberta

El proper divendres dia 4 de novembre iniciarem el programa de visites “Consulta Oberta”.

Una infermera vindrà al Centre un dia al mes per tal de respondre aquells dubtes o consultes que l’alumnat tingui, referents a temes de salut.

Aquells alumnes que vulguin mantenir una entrevista amb la infermera hauran de sol·licitar-ho amb antel·lació al tutor o tutora del seu grup.

Les consultes es faran de manera individual per tal de respectar la confidencialitat de tot el que es parli entre l’alumne/a i la infermera.

Les dates previstes són les següents:  4/11 (presentació), 25/11, 16/12, 27/01, 17/02, 24/03, 28/04 i 19/05

Us podeu descarregar el tríptic informatiu a l’enllaç següent  TRIPTIC-FAMILIES

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>