6è A marxa de sortida a la biblioteca
La setmana passada 6è A de primària vam anar a la biblioteca del nostre poble. En aquesta sortida ens van fer una petita presentació de la biblioteca, les seves parts, perquè servia el carnet, quan llibres es poden agafar, com els podem cercar. També van fer una activitat d’un ratolí, en Pompeu, per aprendre a buscar llibres. Per […]
6è A marxa de sortida a la biblioteca Llegeix més »








