Sortida a l’hort d’en Pitu d’I4 i d’I5
L’alumnat d’I4 i d’I5 ha anat a l’hort d’en Pitu. Tots els infants han pogut gaudir de la natura, han fet un joc de pistes i també han trobat la fada de la tardor! Esperem seguir en contacte amb el nostre entorn i poder fer més visites com aquesta. Volem donar les gràcies a les […]
Sortida a l’hort d’en Pitu d’I4 i d’I5 Llegeix més »









