I Setmana de la Sostenibilitat de l’IE
Hola famílies! La setmana passada va tenir lloc la I Setmana de la Sostenibilitat del nostre IE. El tema ha estat la reducció de residus, amb el lema ‘Perquè no és la meva brossa, però sí és el meu planeta!‘. L’alumnat de tots els nivells ha participat amb il·lusió en tallers, visualització de vídeos i […]
I Setmana de la Sostenibilitat de l’IE Llegeix més »








