2n d’ESO

Inici del programa Consulta Oberta

El proper divendres dia 4 de novembre iniciarem el programa de visites “Consulta Oberta”. Una infermera vindrà al Centre un dia al mes per tal de respondre aquells dubtes o consultes que l’alumnat tingui, referents a temes de salut. Aquells alumnes que vulguin mantenir una entrevista amb la infermera hauran de sol·licitar-ho amb antel·lació al […]

Inici del programa Consulta Oberta Llegeix més »

Comencem el trasllat!

La setmana del 27 de juny comença l’empresa de mudances a fer el trasllat del mobiliari. Tenim pocs dies per empaquetar tot allò que tenim a les aules i per aquest motiu demanarem la col·laboració d’aquelles famílies que ens vulguin fer un cop de mà. Atents al correu!

Comencem el trasllat! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut