Preinscripció curs 2020-2021

CALENDARI

Presentació de sol·licituds

Telemàtica: del 13 de maig al 22 de maig

1. Publicarem aquí l’enllaç a la sol·licitud de preinscripció tan bon punt estigui disponible. Aquesta és l’opció preferent, omplir el formulari per internet us facilitarà la gestió i evitarà possibles errades.
  2. Presentació de la documentació: escanejat o fotografiat al correu: a8075669@xtec.cat o per WhatsApp al número 603554865.

Presencial: del 19 de maig al 22 de maig
La gestió presencial només serà per aquells casos en què sigui impossible fer els tràmits telemàtics.
Sempre amb cita prèvia en les hores concertades. Trucar al 603554865.

Període de matriculació: del 13 al 17 de juliol

Qualsevol dubte, estem a la vostra disposició! a8075669@xtec.cat o al número 603554865.

DOCUMENTACIÓ BÀSICA

• Full de sol·licitud
• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
• Original i fotocopia del DNI o NIE de la persona sol·licitant (mare, pare, tutor/a o guardador/a de fet).
• El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.
IMPORTANT: Quan el domicili habitual que s’al·lega NO coincideix amb el del DNI de la persona sol·licitant: volant municipal de convivència de l’alumne/a.

CRITERIS GENERALS D’ADMISSIÓ D’ALUMNAT I BAREM A APLICAR

a) Existència de germans escolaritzats al centre educatiu o de pares o tutors legals que hi treballen. Barem: 40 punts .

També s’aplicarà quan un germà estigui escolaritzat a l’Institut els Roures, amb el qual hi ha relació d’adscripció. En aquest cas caldrà presentar un certificat d’escolarització.

b) Proximitat del domicili: Quan el domicili habitual es troba a l’àrea d’influència del centre. Barem: 30 punts.

Original i fotocòpia del DNI del/de la sol·licitant o de la targeta de residència amb el NIE (persones estrangeres).

Si el domicili familiar al·legat no coincideix amb el domicili del DNI del/de la sol.licitant cal presentar un certificat/volant municipal de convivència.

c) Renda anual de la unitat familiar quan el pare, mare o tutor són beneficiaris de l’ajut de la renda garantida de ciutadania. Barem: 10 punts.

Documentació acreditativa de ser beneficiari/aria de la prestació econòmica de la renda garantida de ciutadania.

d) Discapacitat de l’alumne/a, pare, mare, tutor/a o germans quan s’acredita una discapacitat del grau igual o superior al 33%. Barem: 10 punts.

Original i fotocòpia de la targeta acreditatvia de la discapacitat.

CRITERIS COMPLEMENTARIS D’ADMISSIÓ D’ALUMNAT
Per fet de formar part d’una família nombrosa o monoparental. Barem: 15 punts.
Aportar original i fotocòpia del carnet vigent de família nombrosa o monoparental.

Pròximament publicarem més informació sobre les següents passes.