L’ALUMNAT DE 1r VISITA L’AKI

L’alumnat de 1r està treballant el projecte de l’hort. Han reutilitzat les caixes de plàstic dels cirerols de la campanya de la fruita a l’escola, fent hivernacles i ficant terra bona i llavors.

Vam visitar l’empresa de bricolatge AKI on ens van ensenyar les plantes que tenen, vam olorar unes aromàtiques i fins i tot vam veure unes carnívores. Ens van explicar com es trasplanten les plantes i ho vam fer amb dues margarides que ens van regalar. Al final les vam regar. Ens van regalar unes plantes que les tenim a l’hort. Tota una lliçó per respectar les plantes.

En relació al projecte de l’hort tenim pensat fer un espantaocells amb material reciclat.

A continuació teniu les fotos de la visita a l’AKI.