Step 1: Self-presentation

El projecte eTwining This is me. What about you? amb els alumnes de 4t ja està en plena marxa. El primer pas Step 1: Self-presentation, ja està acabat. Els alumnes de 4t han estat preparant-se aquests mesos per saber presentar-se en anglès: saber dir el seu nom, l’edat que tenen, on viuen, quins son els seus hobbis… i escriure-li una carta a un nen/a d’un altre país de llengua no anglesa, per poder-se fer amics per carta (pen-pals).

Els països d’Itàlia, amb la seva mestra Carla, i Suècia, amb la seva mestra Mili, han fet el mateix amb els seus alumnes de 4t i ens han enviat les seves cartes per correu ordinari. Ara a esperar!

En aquest vídeo us deixem les cartes dels alumnes de 4t per si voleu fer-li una ullada.