AFI

DEMANEU CITA PRÈVIA ⎋

L’AFI

És una entitat sense afany de lucre que agrupa famílies dels infants que van a l’escola i que té com a objectiu principal contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nois i noies mitjançant, entre d’altres, la participació de les famílies en la gestió del centre, la col·laboració en les activitats educatives del centre i la promoció d’activitats culturals, esportives i de formació.

L’Assemblea General és l’òrgan sobirà de l’associació i està formada per tots els seus membres. Es reuneix en sessió ordinària com a mínim un cop l’any. La Junta Directiva que regeix, administra i representa l’associació està composta per presidenta, vicepresidenta, secretària, tresorera i vocals. Normalment, es reuneix en sessió ordinària el primer dimarts de cada mes. Podeu consultar els estatuts de l’AFI.

SERVEIS

• Assistir les famílies durant l’estada dels seus infants a l’Institut Escola
  • Gestionar el menjador i l’espai migdia
  • Organització d’activitats extraescolars i educatives.
  • Organització d’activitats educatives per a les famílies

JUNTA

Presidenta: Cinta Porres

Secretària: Elisa Rodado