ESO

Tota la informació general sobre la preinscripció a l’ESO la podeu trobar al següent enllaç:

Estudiar a Catalunya. Informació general preinscripció a l’ESO

Normativa: RESOLUCIÓ EDU/465/2024, de 22 de febrer, per la qual s’aproven les normes de preinscripció i matrícula d’alumnes als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públic, per al curs 2024-2025.

Criteris: Els criteris de prioritat per a l’ordenació de les sol·licituds queden recollits en el següent apartat: criteris

Documentació:  Un cop enviada la preinscripció en el resguard es detalla tota la documentació que s’ha de presentar en el cas que sigui necessari.

Oferta

Publicació de l’oferta inicial: 5 de març de 2024

Podeu consultar l’oferta de places a l’ESO a l’enllaç

Calendari

PREINSCRIPCIÓ

MARÇ
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Preinscripció telemàtica

Enllaç per fer la sol·licitud

codi de centre: 08021600

Sol·licitar cita prèvia

Presentació documentació

Publicació de les llistes amb el barem provisional: 17 d’abril de 2024. Consulta
Presentació de reclamacions al barem provisional: del 17 al 22 d’abril de 2024.

Utilitzant l’eina electrònica per adjuntar les reclamacions,

Enllaç accessible des de la consulta individual o bé aquí.

Publicació de les llistes amb el barem un cop resoltes les reclamacions: 25 d’abril  de 2024. Consulta
Sorteig del número de desempat: 30 d’abril de 2024

Número desempat:

(Números totals assignats: )

Publicació de la llista ordenada definitiva: 2 de maig de 2024. Consulta
Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): 14 i 15 de maig de 2024, alumnat NEE-B

del 29 al 31 de maig de 2024, resta d’alumnat

Publicació de l’oferta final: 7 de juny de 2024 (Consulta)
Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 10 de juny de 2024(consulta)

MATRICULACIÓ

Matrícula a 1r d’ESO: del 18 al 26 de juny de 2024
Matrícula de 2n a 4t d’ESO: del 18 al 26 de juny de 2024

Sol·licitar cita prèvia

En cas necessari es podrà sol·licitar cita prèvia a través de:

Un cop rebuda la sol·licitud, personal del centre es posarà en contacte amb la família. Per minimitzar els riscos, es procurarà guiar a la família per poder presentar la sol·licitud electrònica o bé omplir amb suport informàtic.

Per a qualsevol consulta enviar correu a:

secretariacitaprevia@insvplantada.cat

Criteris

CRITERIS ESPECÍFICS DE PRIORITAT

• Tenen preferència els alumnes que procedeixen de centres públics de Mollet del Vallès.

CRITERIS GENERALS

• Si hi ha germans matriculats al centre: 50 punts.
      • Per proximitat del domicili o del lloc de treball al centre sol·licitat en primer lloc (només una opció):
        • Domicili a l’àrea de proximitat del centre: 30 punts.
        • Lloc de treball a l’àrea de proximitat del centre: 20 punts.
      • Si el pare, mare o tutor legal reben l’ajut de la renda mínima d’inserció: 15 punts.

CRITERIS COMPLEMENTARIS

• Per discapacitat igual o superior al 33% de l’alumne o familiar de primer grau: 15 punts.
  • Quan el pare o mare o tutor/a legal treballa en el centre, en el moment de presentar la sol·licitud: 10 punts.
  • Pel fet de formar part d’una família nombrosa: 10 punts.
  • Per tal de formar part d’una família monoparental: 10 punts.
  • Pel fet que l’alumne/a hagi nascut en un part múltiple: 10 punts.
  • Pel fet que l’alumne/a es trobi en situació d’acolliment familiar: 10 punts.
  • Quan s’acrediti la condició de víctima de violència de gènere o terrorisme: 10 punts.