Els alumnes de 3r d’ESO visiten el Parlament

Aquest passat 17 d’octubre, els alumnes de 3r d’ESO han visitat el Parlament de Catalunya. De la mà d’un guia extraordinari, han visitat alguns dels racons de l’edifici per conèixer la història del Parlament i s’han assegut a l’hemicicle, on han escoltat una explicació interessantíssima sobre la tasca que duen a terme els nostres representants polítics.

A més a més, han realitzat una activitat de descoberta del Parc de la Ciutadella.

Ha estat un dia fantàstic d’aprenentatge i coneixement. Us deixem unes fotos perquè en gaudiu…