Ἰλιάς. Els alumnes de Grec van a veure “Una Ilíada” al Teatre Biblioteca de Catalunya

El diumenge 28 d’octubre els alumnes de Grec de 1r i 2n de Batxillerat van anar a veure “Una Ilíada” al Teatre Biblioteca de Catalunya. Van gaudir d’allò més del recital interpretatiu d’Eduard Farelo —acompanyat per Juan Pablo Balcázar al contrabaix i sota la direcció de Juan Carlos Martel Bayod—, i van poder valorar la potència, el πάθος, la intemporalitat i la vigència de l’epopeia fundacional de la literatura occidental, actualitzada aquí segons la versió de Lisa Peterson i Denis O’Hare. No es tracta d’una recitació literal dels textos d’Homer, sinó d’una relectura que parla de la insalvable atracció humana por la violència, la destrucció i el caos.
Χαίρετε!

Flor Granado i Anna Prieto