Ja ha sortit la revista VILAJOVE del mes de desembre!

La revista VILAJOVE, la publicació trimestral de l’institut Vilatzara, ja es pot llegir a la plataforma Calameo. En aquest tercer número es mantenen les seccions habituals, tot i que n’apareix una de nova: “Música“. En aquesta ocasió, s’ha apostat per una aproximació al reggaeton, l’estil musical que -segons una enquesta realitzada entre l’alumnat del centre- és més escoltat en aquestes franges d’edat.

Destaquen també una entrevista al professor i coordinador de 4t d’ESO Roger Sempere amb motiu del 75 aniversari del naixement de la seva mare, l’escriptora i periodista Montserrat Roig; un reportatge sobre l’oferta gastronòmica de Vilassar de Mar; un article sobre com es viu el Nadal a altres països i cultures, un altre sobre l’anorèxia i la bulímia, etc. No podien faltar tampoc l’article d’opinió, els dibuixos i poemes dels nostres joves artistes, la tira còmica ambientada a l’institut, la pàgina en anglès o els passatemps (aquesta vegada proposem com a repte unes paraules encreuades amb noms de professors del Vilatzara). A més, les pàgines centrals porten una petita sorpresa: un calendari per a 2022 fet pels alumnes, que han recreat escenes originals per representar cada mes de l’any.

La revista VILAJOVE és una publicació que s’elabora a la matèria optativa de Taller de Premsa. Els alumnes -de 1r, 2n i 3r de l’ESO- són els responsables de triar els temes dels articles, documentar-se, redactar els textos i crear la publicitat que de vegades els acompanya.

Esperem que us agradi!