Educació posa en marxa UsApps, la web app de denúncia de les situacions de violència en els centres educatius

El Departament d’Educació posa avui en marxa UsApps, la web app de denúncia de les situacions de violència en els centres educatius, dins del Pla de Les Escoles Lliures de Violències.

UsApps és l’eina que el Departament d’Educació posa a disposició de totes les persones de la comunitat educativa per comunicar les diferents situacions de violència que l’alumnat pot viure o ser-ne testimoni. UsApps és una eina segura, d’ús senzill i completament confidencial que permet denunciar tota mena de violència. La web app, d’ús ràpid i intuïtiu, ofereix espai de denúncia, suport i acompanyament en el procés per part de professionals especialitzats en violències.