Alumnes de 4t d’ESO elaboren cartells publicitaris per promoure la lectura

Alumnes de 4t d’ESO han creat cartells publicitaris corresponents als llibres llegits durant el tercer trimestre per tal de recomanar-ne la lectura a futurs lectors.

L’alumnat s’ha organitzat en petits grups, amb agrupacions segons el llibre llegit, i s’ha triat una escena representativa de l’obra que s’ha acabat concretant en una fotografia. Posteriorment s’ha triat una cita relacionada amb l’escena i cada grup l’ha editat sobre la imatge de fons. Finalment, s’hi han afegit estrelles per indicar en quin grau es recoma la lectura del llibre escollit. Els cartells es penjaran al pati per tal de donar-los la màxima difusió possible.

Les obres representades són: Frankenstein, de Mary Shelley; Romeu i Julieta, de William Shakespeare; Robinson Crusoe, de Daniel Defoe; La metamorfosi, de Franz Kafka; i L’estrany cas de Dr. Jekyll i Mr. Hyde, de Robert Louis Stevenson.

Gràcies a aquests cartells, futurs alumnes de 4t podran comptar amb les recomanacions dels seus companys i companyes de cursos anteriors a l’hora de triar les lectures optatives.