Comunicació de la comunitat educativa

Plataforma iEduca

La plataforma iEduca permet l’accessibilitat d’informació i comunicació entre les famílies i el centre. L’accés a la plataforma requereix d’un usuari (correu electrònic que ens heu facilitat) i contrasenya que es facilita a la reunió d’inici de curs.

Si teniu qualsevol dubte podeu consultar al canal ieduca youtube.

Entorns virtuals d’aprenentatge

Hi ha múltiples entorns i recursos virtuals d’aprenentatge que el professorat posa a disposició de l’alumnat. El moodle i el classroom són els principal entorn on el professorat gestiona els seus propis recursos i activitats d’aprenentatge. També són canals de comunicació entre el professorat i l’alumnat.

Si teniu qualsevol dubte podeu consultar el canal Centres en línia.

Plataformes de llibres digitals

Hi ha diverses plataformes segons les editorials dels llibres digitals. Els alumnes disposen d’usuari i contrasenya per accedir a cadascuna d’aquestes plataformes.

Publicacions a la web i Instagram

A la pàgina web i a l’instagram es publiquen informacions d’interès relacionades amb l’activitat educativa del centre. A la pàgina web del centre també es pot consultar l’agenda amb els esdeveniments d’interès per les famílies.