Marxa fent esport

El passat 4 i 13 de desembre els alumnes de 4t d’ESO van participar al CEM Frontó Colom al programa de “Marxa fent esport” organitzada per l’Institut Barcelona Esports.
Va ser una activitat molt interessant per tal que els alumnes poguessin veure el ventall d’activitats que… Llegeix més»

El CIATE arriba al Verdaguer!!

Al Verdaguer estem d’enhorabona! El consell Català de l’Esport i inspecció educativa han acceptat la iniciativa d’ofertar dins del nostre pla d’estudis, una nova optativa a 4t d’ESO: CIATE.
El CIATE és un curs d’iniciació a tècnic esportiu amb titulació oficial de l’Escola Catalana de l’Esport… Llegeix més»

Visita al sindicat CCOO

L’alumnat de 4 ESO A i B ha visitat el Sindicat de CCOO, sortida organitzada per la professora de l’assignatura Cultura i valors ètics, on van participar a la xerrada “PARLEM DE FEINA”. L’objectiu de la sortida és donar a conèixer el funcionament del mercat laboral,… Llegeix més»

Candidats a les eleccions del consell escolar

SECTOR FAMÍLIES (renovació d’un representant)

• Pascual Bayarri Valcárcel

SECTOR ALUMNAT(renovació d’un representant)

• Joana Cruzate Agustí (3r d’ESO)
  • Zéphyr Hervelin Herrou (1r d’ESO)
  • Maria Illa Garcia (3r d’ESO)
  • Camila Matos Dotel (3r d’ESO)
  • Max Monteys Zaera (4t d’ESO)
  • Teo Monteys Zaera (4t d’ESO)

SECTOR PROFESSORAT (renovació de dos representants)

• Marcela Lamas Gómez
  • Natacha Peña Puigpinós

Recordeu!

Fem d’arqueòlegs i arqueòlogues

Els nostres alumnes de 1r d’ESO estan participant en una tallers d’ arqueologia a la universitat Pompeu Fabra. El taller tenia una part teòrica a través d’un audiovisual comentat pel tallerista i una part pràctica, en aquesta part els nostres alumnes en grup petit van… Llegeix més»

Activitats a l’Aula d’Acollida

Els nostres alumnes d’aula d’acollida van celebrar la festa de la Castanyada a l’aula. El dia va ser molt interessant. Vam buidar carabasses i les vam adornar. Després vam acabar la jornada menjant un petit refrigeri i unes castanyes amb moniatos.
El divendres vam anar amb… Llegeix més»