Taller d’arquitectura social i sostenible

Alumnes del nostre Centre de 2n, 3r, i 4t d’ESO han participat en un taller d’arquitectura social i sostenible consistent en construir una coberta de canyissat per a la ludoteca del Parc de la Ciutadella.
La ludoteca de la Ciutadella és un equipament d’educació ambiental, un… Llegeix més»

Traslladem l´aula d´Educació Física al mar

Com a cada curs acadèmic, l’alumnat de 3r d’ESO ha tingut l’oportunitat de vivenciar al llarg d’aquests trimestres activitats nàutiques al CMV La Mar Bella, incloses i avaluades dins els continguts d’Educació Física. En cursos anteriors han navegat amb vela col·lectiva i pico, modalitats practicades… Llegeix més»

Ens apropem a la cultura francesa

Amb els alumnes de Francès de 2on, 3er i 4rt de la ESO hem treballat un projecte per apropar-nos a la cultura francesa i de tots els països francòfons (inclosos el Quebec, Suïssa, Bèlgica, etc.).
Treballant amb grups d’experts, hem fet unes twisted-classes on els alumnes han… Llegeix més»

Trajectòria de Projectes a 1r d´ESO

Vam acabar el primer trimestre amb la cloenda d’una  primera part dels nostres projectes de 1r d´ ESO. Durant el primer trimestre hem après moltes coses noves d’ençà que vam començar aquell llunyà 12 de setembre. En la franja de treball globalitzat hem fet diferents  projectes: Mira… Llegeix més»

L’aventura del cinema a la Filmoteca