Sant Jordi 2017

Quan arriba el mes d’abril, tots pensem en Sant Jordi. És una festa molt entranyable per a nosaltres. El tacte del paper i l’olor de les roses es fan cada cop més presents a mesura que s’acosta el dia 23. Aquest any, com que queia en diumenge, a l’institut ho vam celebrar el divendres anterior, és a dir,  el dia 21.

Per alguns alumnes, la festa va començar a les 11 del matí. Davant del Parlament de Catalunya es feia la lectura en veu alta d’una selecció de textos de les Memòries d’Aurora Bertrana, aprofitant que enguany se celebren els 125 anys del seu naixement. Un total d’uns 20 alumnes d’ESO i de Batxillerat no ens vam voler perdre aquesta cita i vam anar a fer de lectors. El dia no podia ser més assolellat. Un matí magnífic i primaveral ens va permetre assaborir les paraules de l’autora en un marc incomparable.

A l’institut els preparatius damunt de l’escenari van començar cap a les 12, tot i que les primeres actuacions musicals no van ser fins a la 1 del migdia. Els alumnes de la coral , els de 1r d’ESO i alguns de 3r i 4t van sortir a cantar o a interpretar algunes peces musicals. Tot seguit va tenir lloc el lliurament de premis del concurs literari i del concurs de LOGO de l’institut, que van estar bastant renyits, per cert.

Volem donar l’enhorabona a tots els premiats. També volem agrair la col·laboració de tots els que vareu participar-hi, malgrat no haver guanyat. Esperem comptar també amb els vostres escrits pel proper Sant Jordi.

Recull fotogràfic

PREMIS SANT JORDI 2017 – CATALÀ

• Categoria A (1r i 2n)

TÍTOL:  Invisible