RAID Atlètic

El passat 19 d’Abril, l’alumnat de 1r ESO del nostre centre va participar al RAID ATLÈTIC organitzat per l’Ajuntament de Barcelona a l’Estadi Olímpic.

Vam competir a les proves de salt d’alçada, velocitat i resistència, sent una oportunitat per posar en pràctica tots els continguts treballats a Educació Física.

RAID Atlètic 2017

Complementàriament, les activitats no competitives d’escalfament, estiraments i sensibilització amb cadires de rodes, van arrodonir aquesta experiència esportiva.

Felicitats als nostre alumnat per la motivació personal i ganes de superar-se!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *