A.F.A.

L’Institut Verdaguer compte des d’aquest mes d’octubre amb una Associació de Famílies d’Alumnes (AFA), que té l’objectiu de promoure la participació dels pares i mares, donar suport a les famílies i col·laborar amb l’equip directiu, tutors i tutores, professorat i alumnat del centre.

L’AFA i l’equip directiu del centre han acordat col·laborar i reunir-se periòdicament. L’objectiu immediat és enfortir la comunicació i millorar el coneixement que les famílies tenen de l’institut. Més de seixanta famílies s’han adherit a l’AFA i una vintena de mares i pares van participar en l’assemblea constituent de dimarts 11 d’octubre. La junta directiva està formada per Ivan Bercedo (president), Pascual Bayarri (vice-president), Marta Moreno (secretària), Ana-Paula Sánchez (tresorera), Pere Sagristà, Oriol García, Josep Martínez, Elisenda Cardona, Carme Pons, Laura Arnau, Pácido Romero i Melanie Keeling (vocals).

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *