Construim un joc de taula

Les darreres setmanes l’alumnat de 1r d’ESO ha construït jocs de taula. Ha estat un projecte interessant en què hem fet recerca sobre l’origen dels jocs de taula i la seva història. També hem treballat sobre els diferents tipus de joc de taula, la importància de conèixer i respectar les normes dels jocs.

En grups han acordat quin joc volien construir i han fet des de les peces i el tauler, o les cartes i la capsa, els daus. Amb el joc ja complet han fet un cartell i spot publicitaris de promoció del joc.

Aquest projecte també hens ha donat la possibilitat de debatre sobre les diferències entre els jocs de taula i els d’ordinador o mòbil. Hem valorat el fet de seure junts, jugar i riure plegats.

Un projecte interessant en què l’alumnat ha treballat l’expressió escrita, la comunicació audiovisual, matemàtiques i tecnologia i sobretot la creativitat i el treball de grup.

Marta Vidal