L’alumnat del CIATE col·labora al Rodajoc 2019

Estem de celebració!! El CRP Ciutat Vella ens ha demanat col·laborar en un dels events lúdic-esportiu més importants del nostre districte: el Rodajoc.

És una trobada intercentres de primària amb l’objectiu de compartir tot un matí on practicar diferents jocs del món. Veient la gran multiculturalitat que hi ha als centres educatius, és una gran oportunitat per a tot l’alumnat de primària de practicar conjuntament jocs als que molts companys de classe jugaven al seu país de procedència.

Avui, l’alumnat de CIATE (Curs d’Iniciació a Tècnic Esportiu) ha assistit a la reunió de preparació amb els mestres d’Educació Física de Primària i responsables del CRP. Han compartit amb ells aspectes organitzatius i han distribuït les tasques de responsabilitat que tindrà cada alumne/a.

Serà una gran oportunitat per posar en pràctica els coneixements apresos a l’aula i poder interactuar de forma directa amb nenes i nens de 3r i 4rt de primària.

Us esperem el proper 27 de març al Parc de la Barceloneta.

L’aprenentatge i diversió estan assegurats!!!!