L’alumnat del CIATE ajuda a dinamitzar el Rodajocs 2019

El passat dimecres 27 de març, l’alumnat del CIATE (Curs d’Iniciació a Tècnic Esportiu) ha col·laborat amb docents d’Educació Física de centres de primària en la dinamització del Rodajocs.

Ha estat a la plaça de la Barceloneta on hem rebut a nens i nenes de 4rt i 5è de primària de les escoles de Ciutat Vella i hem practicat jocs d’arreu del món, treballats prèviament als diferents centres.

Pel nostre alumnat ha estat la primera experiència directa en un gran esdeveniment lúdic-esportiu i el resultat ha estat fantàstic. Per les escoles, un espai on compartir, aprendre i divertir-se.

Gràcies al CRP Ciutat Vella i centres de primària per confiar en nosaltres i donar-nos l’oportunitat de col·laborar conjuntament, sent una experiència molt enriquidora.

Ens tornem a veure al Rodajocs 2020!!!