La geologia també pot ser divertida! Una geogimcana!

Els alumnes de 4t d’ESO que cursen l’optativa de Biologia i Geologia van assistir a un Gimcana organitzat per la Universitat Autònoma i la Facultat de Geologia. Ja que sovint la geologia pot semblar avorrida, va estar molt bé poder donar un toc de diversió i competició així com parlar de geologia des d’una basant molt pràctica i aplicada al nostre dia a dia.

Només al arribar els van ben equipar amb gorres, mapes i diferents materials per poder realitzar el gimcana. Competíem en grups contra alumnes d’altres instituts i a cada prova hi havia un alumne de doctorat en Geologia.

Un dels nostres grups van quedar quarts!!! Vam rebre premis i tot i acabar ben cansats de recorre tot el campus amb les proves, vam passar una bona jornada!