Una mica de Pilates per sentir-nos millor…

Volem que l’alumnat prengui consciència de la necessitat de realitzar exercici físic diàriament per tenir bona salut. És per això que durant el curs, des de la matèria d’Educació Física, vivenciem diferents disciplines on puguin trobar les eines que millor s’adaptin a les seves necessitats personals. L’objectiu és potenciar la pràctica d’activitat física diària en el temps de lleure del nostre alumnat i crear consciència corporal.

Actualment, gran part de l’alumnat passa moltes hores davant de mòbils, videojocs i pantalles d’ordinador, adquirint males postures. Aquesta és la raó per escollir Pilates com a contingut en aquest tercer trimestre. Amb la pràctica de Pilates l’alumnat potenciarà la mobilització corporal, treballarà i flexibilitzarà la musculatura i, tot plegat, aprendrà la importància de tenir una bona respiració per guanyar en energia i vitalitat.

Gràcies al CEM Ciutadella per fer possible aquesta experiència.